söndag 9 november 2014

Roadtrip

I helgen åkte Daniel och jag på en roadtrip söderut, min familj har en lägenhet i Höganäs. 
Innan vi åkte sökte jag på #Helsingborg för att se om jag kunde hitta någon laglig vägg eller häftig street art. Jag fick några intressanta träffar som ledde mig till att Helsingborg under sommaren 2014 haft ett kulturevenemang. HX festivalen som gästades av add more colors ett konstnärskollektiv inriktat på street art. Under evenemanget har de olika konstnärerna satt färg på Helsingborg.



Den här är gjord av Telmo miel, ett par från Holland.
Jag är så fascinerad av deras teknik, förstår inte hur det går till. 


Målningen på båten är gjord av David walker. 

1 kommentar:

  1. Riktigt coola miljöer! Teknikerna som de använder och hur de lyckas få det att se så realistiskt ut är helt otroligt! Såg du något spännande på resan också? :)

    SvaraRadera