tisdag 4 november 2014

Laglig vägg Mölndal

Idag hade jag tänkt att grunda på en vägg i Mölndal för att åka tillbaka och spraya imorgon, men vädret tillät inte riktigt den planen. Typiskt. Fel årstid för att väggmålning utomhus. Anyway blev dagens projekt Mölndal tillsammans med mina  två kompanjoner Hanna och Jonna. 
Tillsammans har vi gått loss med spraybrukarna.

Musik: Hello world

Det är verkligen fantastiskt att måla på vägg, det bästa är att man kan måla precis hur stort som helst. Jag ser fram emot att vädret ska tillåta att jag grundar en dag.

Här kan man enkelt söka upp lagliga väggar.


2 kommentarer:

  1. åhå jag är så nyfiken på filmen du lagt upp men du har privat inställning på den :-) du får ändra till offentlig så vi kan se den! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot när ni börjar tagga hela göteborgsområdet med era tags

    SvaraRadera